Ostatnie dwa lata stagnacji w marketach budowlanych najwyraźniej minęły. Klienci wracają do sklepów.
Ostatnie dwa lata stagnacji w marketach budowlanych najwyraźniej minęły, a klienci wracają do sklepów. Według raportu przygotowanego dla „Dziennika Gazeta Prawna”, obecnie 46 proc. sprzedawców jest w bardzo dobrej kondycji finansowej. Porównując do roku poprzedniego, jest to wzrost o 10 proc. Obserwujemy kilkunastoprocentowy wzrost obrotów i liczby klientów – mówi dla „DGP” Agnieszka Kurowska, kierownik marketingu sieci Bricomarche.
Ożywienie jest spowodowane masowymi remontami starych mieszkań. Tego rodzaju sugestie pojawiają się nawet pośród bankierów, którzy potwierdzają ruch na rynku kredytów konsumpcyjnych, w dużej części przeznaczanych na remonty.
Większość spośród sieci marketów budowlanych postanowiło wykorzystać moment, aby powiększyć ilość sklepów. Firma badawcza PMR prognozuje, że rynek będzie się rozwijał w najbliższych latach, a w 2012 r. wzrośnie o 7 proc.
Źródło: „Dziennika Gazeta Prawna” | 2011-06-08
Czy ten artykuł był dla Ciebie interesujący?
Zainteresował Cię artykuł? Podaj dalej!
Komentarze (0)
Pokaż wszystkie komentarze (0)