Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie, są one związane z rynkiem nieruchomości.
To dzięki nim masz darmowy dostęp do naszych treści.

Z pozdrowieniami zespół KRN.pl :)


telefon

wiadomość

mapa

Lokal użytkowy, Konstantynów Łódzki

Lokal użytkowy na sprzedaż Konstantynów Łódzki (woj. Łódzkie)

Lokalizacja:

Konstantynów Łódzki, , ul.

Powierzchnia:

7214.00 m2

Cena:

23 000 000 zł

Dane szczegółowe

lokalizacja:
Łódzkie, Konstantynów Łódzki
typ obiektu:
lokal użytkowy na sprzedaż
cena:
23 000 000 zł
ilość pięter w budynku:
2
powierzchnia:
7214.00 m2
media:
prąd, woda
numer ogłoszenia:
9827/3186/OOS
data dodania:
15-10-2024
data modyfikacji:
15-10-2024
jakość wypełnienia oferty:
64%

Szczegóły oferty

Oferujemy do sprzedaży zaprojektowany zgodnie z najnowocześniejszymi standardami biurowiec klasy A położony w centralnej części Polski, tylko 10 km od centrum Łodzi.
Jest to nowoczesny 3 kondygnacyjny obiekt o ciekawej architekturze składający się z czterech wież połączonych centralnie położonym przestronnym holem o łącznej powierzchni użytkowej 7214,03 m2
Przestronne lokale biurowe posiadają dostęp do infrastruktury IT, Centrum Konferencyjnego i Restauracji. Niewątpliwym atutem jest lokalizacja obiektu na terenie dynamicznie rozwijającej się Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.

Budynek znajduje się w sąsiedztwie:
• Węzeł komunikacyjny Emilia – Łódź (A2/S8/S14) Zachodnia Obwodnica Łodzi.
• Port Lotniczy im. Władysława Reymonta w Łodzi – odległość 7 km, czas dojazdu 15 min.
• Centrum Łodzi – odległość 10 km czas dojazdu 30 min.



Dodatkowym atutem tej lokalizacji jest bezpośrednie położenie przy drodze ekspresowej S14 Zachodnia Obwodnica Łodzi, która stanowi fragment krajowej drogi ekspresowej i łączy autostradę A2 (węzeł Emilia) z drogą ekspresową S8. Przewidywany dojazd do węzła Łódź Retkinia ok. 3 min.
Pracownicy mogą również korzystać bezpośrednio z dojazdu autobusowego linią G z biurowca do Łodzi – przystanek autobusowy znajduje się na ul. Łąkowej w Konstantynowie Łódzkim bezpośrednio przy budynku.

Informacja ogólna
Budynek oferuje szerokie ciągi komunikacyjne, korytarze i toalety w wysokim standardzie, bezpośrednio przy biurach wraz z windami szybkobieżnymi w każdej z wież. Wszystkie moduły biura posiadają możliwość stworzenia aneksu kuchennego oraz we wszystkich pomieszczeniach jest zainstalowany system wentylacyjno – klimatyzacyjny.

Przestrzenie biurowe
• 4459,45 m2 powierzchni biurowej
• biura wyposażone w podłogę techniczną i podwieszany sufit, pozwalające na dowolną aranżacje biur (ustawienia jednostek klimatyzacyjnych, oświetlenia, ścianek działowych, przeszklenia, flor boxów)
• infrastruktura elektryczna doprowadzona do każdego pomieszczenia
• oświetlenie 500 lux we wszystkich lokalach biurowych – indywidualne rozdzielnie prądu ze zdalnym odczytem zużycia energii
• elektroniczny systemem kontroli dostępu do biur wraz z sygnalizacją włamania i napadu
• pomieszczenia wyposażone w sterowaną indywidualnie klimatyzację i wentylację,
• wysokość pomieszczeń 3,00 do 3,50 m;

Sale konferencyjne – 280m2
• przestrzeń z mobilnym systemem ścian (pozwala podzielić na 3 osobne sale dla maksymalnie 200 osób)
• wyposażenie sal konferencyjnych obejmuje: WIFI, rzutnik multimedialny, ekran, profesjonalne nagłośnienie. Dodatkowo możliwość korzystania z dwóch ploterów.

Restauracja – 276m2
• Restauracja jest integralną częścią przestrzeni biznesowej i zapleczem cateringowym Centrum Konferencyjnego.

Hol – 520 m2
• przestrzeń reprezentacyjna z możliwością wykorzystania powierzchni na stałe ekspozycje
lub organizację wydarzeń typu wystawy, pokazy mody, giełdy, targi, otwarte wydarzenia.

Recepcja
• pozwalająca na komfortową pracę 3 osób. Zapewniająca obsługę pracowników w budynku i wsparcie dla Gości.

Parking na 239 pojazdów
• na terenie obiektu 188 miejsc parkingowych oraz dodatkowo 51 miejsc parkingowych na sąsiadującej działce.

Kontrola dostępu
• karty dostępu do wszystkich lokali biurowych.

System zarządzania budynkiem BMS
• system pozwalający centralnie sterować układem klimatyzacji, kontroli dostępu oraz monitoringu wizyjnego

Usługi IT
• łącze symetryczne o maksymalnej przepustowości 1GB/s, gwarantowane przez operatora TOYA
• w pełni wyposażone i nowoczesne Data Center posiadające:
 możliwość ustawienia do 40 szaf rackowych
 system 4 klimatyzacji precyzyjnych Emerson
 system gaszenia gazem technicznym
 system zasilania gwarantowanego UPS, składający się z 3 x UPS 120 kVA, pracujący w układzie n+1
 zewnętrzny agregat prądotwórczy o mocy 0,64 MVA z zewnętrznym systemem tankowania paliwa, z możliwością przepięcia na zasilanie całego budynku;

Ochrona budynku
• system oparty na monitoringu wizyjnym nie wymagający ochrony fizycznej, co znacznie ogranicza koszty eksploatacyjne. Obsługiwany przez firmę Solid Security Sp. z o.o.

Gwarancja
• obiekt posiadał:
 5 letnią gwarancję na wszystkie instalacje techniczne (elektryczne, mechaniczne, elektrotechniczne) do maja 2020 roku
 6 letnią gwarancję na budynek do maja 2021 roku
Obie gwarancje udzielone były przez wykonawcę firmę PTB Nickel Sp. z o.o.



Kontakt:
Krzysztof Jakubowicz
tel: Zobacz kontakt513 205 503
Zobacz kontaktkrzysztof.jakubowicz@office-park.pl


Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)



Kontakt:
Numer telefonu: Zobacz kontakt513 205 503
Adres email: Zobacz kontaktkrzysztof.jakubowicz@office-park.pl

Oceń ofertę


0



86 wydruk błąd schowek

Ostatnio przeglądane

 

 

 

pobieranie

Pobierz wzór umowy

Umowa przedwstępna sprzedaży

wybierz plik do pobrania
doc pdf

 

 

Deweloperzy

);