Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie, są one związane z rynkiem nieruchomości.
To dzięki nim masz darmowy dostęp do naszych treści.

Z pozdrowieniami zespół KRN.pl :)


telefon

wiadomość

mapa

Lokal użytkowy, Konstantynów Łódzki

Lokal użytkowy na sprzedaż Konstantynów Łódzki (woj. Łódzkie)

Lokalizacja:

Konstantynów Łódzki, , ul.

Powierzchnia:

7214.00 m2

Cena:

23 000 000 zł

Dane szczegółowe

lokalizacja:
Łódzkie, Konstantynów Łódzki
typ obiektu:
lokal użytkowy na sprzedaż
cena:
23 000 000 zł
ilość pięter w budynku:
2
powierzchnia:
7214.00 m2
media:
prąd, woda
numer ogłoszenia:
9350/3186/OOS
data dodania:
23-09-2023
data modyfikacji:
20-10-2023
jakość wypełnienia oferty:
64%

Szczegóły oferty

Oferujemy do sprzedaży zaprojektowany zgodnie z najnowocześniejszymi standardami biurowiec klasy A położony w centralnej części Polski, tylko 10 km od centrum Łodzi.
Jest to nowoczesny 3 kondygnacyjny obiekt o ciekawej architekturze składający się z czterech wież połączonych centralnie położonym przestronnym holem o łącznej powierzchni użytkowej 7214,03 m2
Przestronne lokale biurowe posiadają dostęp do infrastruktury IT, Centrum Konferencyjnego i Restauracji. Niewątpliwym atutem jest lokalizacja obiektu na terenie dynamicznie rozwijającej się Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.

Budynek znajduje się w sąsiedztwie:
• Węzeł komunikacyjny Emilia – Łódź (A2/S8/S14) Zachodnia Obwodnica Łodzi.
• Port Lotniczy im. Władysława Reymonta w Łodzi – odległość 7 km, czas dojazdu 15 min.
• Centrum Łodzi – odległość 10 km czas dojazdu 30 min.



Dodatkowym atutem tej lokalizacji jest bezpośrednie położenie przy drodze ekspresowej S14 Zachodnia Obwodnica Łodzi, która stanowi fragment krajowej drogi ekspresowej i łączy autostradę A2 (węzeł Emilia) z drogą ekspresową S8. Przewidywany dojazd do węzła Łódź Retkinia ok. 3 min.
Pracownicy mogą również korzystać bezpośrednio z dojazdu autobusowego linią G z biurowca do Łodzi – przystanek autobusowy znajduje się na ul. Łąkowej w Konstantynowie Łódzkim bezpośrednio przy budynku.

Informacja ogólna
Budynek oferuje szerokie ciągi komunikacyjne, korytarze i toalety w wysokim standardzie, bezpośrednio przy biurach wraz z windami szybkobieżnymi w każdej z wież. Wszystkie moduły biura posiadają możliwość stworzenia aneksu kuchennego oraz we wszystkich pomieszczeniach jest zainstalowany system wentylacyjno – klimatyzacyjny.

Przestrzenie biurowe
• 4459,45 m2 powierzchni biurowej
• biura wyposażone w podłogę techniczną i podwieszany sufit, pozwalające na dowolną aranżacje biur (ustawienia jednostek klimatyzacyjnych, oświetlenia, ścianek działowych, przeszklenia, flor boxów)
• infrastruktura elektryczna doprowadzona do każdego pomieszczenia
• oświetlenie 500 lux we wszystkich lokalach biurowych – indywidualne rozdzielnie prądu
ze zdalnym odczytem zużycia energii
• elektroniczny systemem kontroli dostępu do biur wraz z sygnalizacją włamania i napadu
• pomieszczenia wyposażone w sterowaną indywidualnie klimatyzację i wentylację,
• wysokość pomieszczeń 3,00 do 3,50 m;

Sale konferencyjne – 280m2
• przestrzeń z mobilnym systemem ścian (pozwala podzielić na 3 osobne sale
dla maksymalnie 200 osób)
• wyposażenie sal konferencyjnych obejmuje: WIFI, rzutnik multimedialny, ekran, profesjonalne nagłośnienie. Dodatkowo możliwość korzystania z dwóch ploterów.

Restauracja – 276m2
• Restauracja jest integralną częścią przestrzeni biznesowej i zapleczem cateringowym Centrum Konferencyjnego.

Hol – 520 m2
• przestrzeń reprezentacyjna z możliwością wykorzystania powierzchni na stałe ekspozycje
lub organizację wydarzeń typu wystawy, pokazy mody, giełdy, targi, otwarte wydarzenia.

Recepcja
• pozwalająca na komfortową pracę 3 osób. Zapewniająca obsługę pracowników w budynku i wsparcie dla Gości.

Parking na 239 pojazdów
• na terenie obiektu 188 miejsc parkingowych oraz dodatkowo 51 miejsc parkingowych na sąsiadującej działce.

Kontrola dostępu
• karty dostępu do wszystkich lokali biurowych.

System zarządzania budynkiem BMS
• system pozwalający centralnie sterować układem klimatyzacji, kontroli dostępu oraz monitoringu wizyjnego

Usługi IT
• łącze symetryczne o maksymalnej przepustowości 1GB/s, gwarantowane przez operatora TOYA
• w pełni wyposażone i nowoczesne Data Center posiadające:
 możliwość ustawienia do 40 szaf rackowych
 system 4 klimatyzacji precyzyjnych Emerson
 system gaszenia gazem technicznym
 system zasilania gwarantowanego UPS, składający się z 3 x UPS 120 kVA, pracujący w układzie n+1
 zewnętrzny agregat prądotwórczy o mocy 0,64 MVA z zewnętrznym systemem tankowania paliwa, z możliwością przepięcia na zasilanie całego budynku;
Ochrona budynku
• system oparty na monitoringu wizyjnym nie wymagający ochrony fizycznej, co znacznie ogranicza koszty eksploatacyjne. Obsługiwany przez firmę Solid Security Sp. z o.o.
Gwarancja
• obiekt posiadał:
 5 letnią gwarancję na wszystkie instalacje techniczne (elektryczne, mechaniczne, elektrotechniczne) do maja 2020 roku
 6 letnią gwarancję na budynek do maja 2021 roku
Obie gwarancje udzielone były przez wykonawcę firmę PTB Nickel Sp. z o.o.



Kontakt:
Krzysztof Jakubowicz
tel: Zobacz kontakt513 205 503

Zobacz kontaktkrzysztof.jakubowicz@office-park.pl


Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)



Kontakt:
Numer telefonu: Zobacz kontakt513 205 503

Adres email: Zobacz kontaktkrzysztof.jakubowicz@office-park.pl

Oceń ofertę

Brak Oceny

3


300 wydruk błąd schowek

Ostatnio przeglądane

 

 

 

pobieranie

Pobierz wzór umowy

Umowa przedwstępna sprzedaży

wybierz plik do pobrania
doc pdf

 

 

Deweloperzy

Nasza strona internetowa może przechowywać oraz uzyskiwać dostęp do informacji przechowywanej w urządzeniu użytkownika przy wykorzystaniu plików cookies (tzw. ciasteczek). Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na korzystanie przez naszą stronę z plików cookies, prosimy o zmianę ustawień przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności. Klikając przycisk „Wyrażam zgodę” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptują Państwo korzystanie z plików cookies.