Kolejna z cyklu konferencja Ecommerce Trends odbędzie się 12-13 lutego 2014 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jak zawsze jest NoNoobs.pl. Podczas konferencji będzie można poznać najpopularniejsze osoby związane z polską i światową branżą ecommerce, którzy w ramach prowadzony wykładów podzielą się wiedza na temat rozwoju biznesu lokalnego i międzynarodowego.
Jak mówi Agnieszka Świtkowska (co-founder NoNoobs i organizatorka konferencji) – Ambicją organizacji jest kompleksowe zaprezentowanie potencjału handlu transgranicznego oraz pozycji marek e-commerce na rynkach międzynarodowych.
Gośćmi konferencji będzie wielu ekspertów i pasjonatów ecommerce, którzy przedstawią idea ekspansji handlu elektronicznego. Nie zabraknie ciekawych analiz i bogatego case study prezentujących metody pozyskiwania klientów poza rodzimym rynkiem.
Pierwszy dzień konferencji będzie skupiony wobec tematu internacjonalizacji. Wśród prelegentów wystąpią m. in. Diana Dauger z Euromonitor Interntional, która przedstawi prognozy i kierunki rozwoju rynku ecommerce na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Natomiast Ian Jindala, redaktor naczelny InternetRetailing.net poruszy temat wielokanałowej obsługi klienta i zmieniających się oczekiwań konsumentów wobec jakości oferowanych usług. Na zakończenie przedstawiciel marki Zalando, Roberta Schutzezdradzi sposoby ekspansji i internacjonalizacji marki Zaladndo – firmy ecommerce o charakterze globalnym.
Ważną kwestią, która zostanie poruszona podczas nadchodzącej konferencji jest prezentacja polskiego rynku ecommerce i szans jakie niesie ze sobą handel międzynarodowy. Uczestnicy odpowiedzą na pytania związane z dyrektywami Unii Europejskiej i specyfikacji rynków poza Europą. Te i inne zagadnienia zostaną poruszone podczas licznych paneli dyskusyjnych prowadzonych między innymi przez Rafała Brzoska, prezesa zarządu Integer.pl i Grzegorza Wójcika z Izby Gospodarki Elektronicznej.
Staramy się, aby program naszych konferencji doskonale wpisywał się w potrzeby i oczekiwania właścicieli sklepów internetowych, więc obok przedstawienia perspektywy globalnej, skupiamy się również na przybliżeniu praktycznych rozwiązań pozyskiwania i lojalizowania klientów z uwzględnieniem najbardziej aktualnych trendów w branży – mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl.
W programie konferencji nie zabraknie wystąpień najlepszy praktyków w formie przejrzystego case study i porad z zakresu konwersji, logistyki i płatności. Pojawi się również wiele zagadnień związanych z soccial media marketingiem oraz narzędziami google. Na zakończenie odbędzie się sesja Q&A, podczas której zaproszeni eksperci odpowiedzą na pytania uczestników konferencji.
Konferencja eCommerce Trends 2014 będzie poświęcona również przyszłości rynku ecommerce, która wg prognoz ekspertów będzie na: user expierience, płatnościach mobilnych oraz na internecie rzeczy. Po raz pierwszy zaprezentowane zostaną wyniki analizy gemiusShopMonitor oraz możliwości wykorzystania jej do zwiększenia efektywności sprzedażowej.
Bilety na Ecommerce Trends 2014:
http://2014wiosna.ecommercetrends.pl/rejestracja-na-konferencje
Program Ecommerce Trends 2014<
http://2014wiosna.ecommercetrends.pl/program
Zainteresował Cię artykuł? Podaj dalej!