Krakowski biurowiec, należący do Revetas Capital, przy ul. Wadowickiej 6 przeszedł kompleksową modernizację i został uroczyście otwarty. Podczas gali podsumowującej zrealizowane inwestycje zorganizowana została akcja charytatywna na rzecz budowy Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci.
Pomyślne zakończenie projektu to powód do dumy i świętowania sukcesu dla wszystkich uczestników zaangażowanych w proces inwestycyjny. To także okazja, aby wesprzeć inne inicjatywy związane z budownictwem. Tym bardziej, że wspieranie inwestycji budowlanych jest jednym z kluczowych elementów misji naszej działalności. Taką szczególną inicjatywą jest budowa ośrodka dla nieuleczalnie chorych dzieci realizowana obecnie przez Łódzkie Hospicjum dla Dzieci, z którym od lat jesteśmy zaprzyjaźnieni. Stąd pomysł, aby podczas uroczystej Gali otwarcia biurowca po rewitalizacji przy ul. Wadowickiej 6 w Krakowie, którego przebudowę mieliśmy przyjemność nadzorować, zorganizować akcję charytatywną na rzecz ww. Hospicjum – powiedział Paweł Gossa z INVESTCOVER S.C.
Niezwykła jest sama historia obiektu, który przed laty, będąc siedzibą najstarszej polskiej drukarni im. W.L. Anczyca, pełnił funkcję zakładu przemysłowego. Z początkiem XXI w. został zaadaptowany na obiekt biurowy. Podążając za duchem czasu, a także wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom najemców, obecny właściciel – firma Revetas Capital – podjął decyzję o kompleksowej modernizacji obiektu, tak aby stworzyć nowoczesny i przyjazny użytkownikom kompleks biurowy. Inwestycje miały bardzo szeroki zakres i pochłonęły 6,5 mln euro. Ich głównym celem była poprawa jakości i bezpieczeństwa infrastruktury oraz standardu technicznego obiektu, a także zwiększenie funkcjonalności i komfortu użytkowników.
Unikatowa w sektorze biurowym przestrzeń spotkań i relaksu
Na szczególną uwagę zasługuje unikatowa w sektorze biurowców przestrzeń atrium, która została zaprojektowana i wykreowana z myślą o komforcie oraz powiększeniu strefy wypoczynku. Obejmuje ona nowoczesny kompleks food-court, w skład którego wchodzą m.in 4 restauracje oferujące kuchnie z różnorodnych zakątków świata. Miejsce to zostało idealnie przystosowane do codziennych, nieformalnych spotkań. Można tam nie tylko dobrze zjeść, ale również znakomicie się zrelaksować.
Przestronne atrium, wykończone i umeblowane w wysokim standardzie, zostało wyposażone w system audio-video nowej generacji, projektor, ekran panoramiczny i bezpłatne Wi-Fi. Możliwość swobodnej aranżacji powierzchni sprawia, że przestrzeń ta zyskała nową funkcjonalność i jest idealnym miejscem do organizacji dużych uroczystości ,w tym również o charakterze biznesowym. To właśnie tu 27 października br. odbyła się uroczysta gala otwarcia biurowca po rewitalizacji.
Podsumowanie rewitalizacji biurowca przy Wadowickiej 6
Uczestnicy spotkania
Na uroczystość podsumowującą zakończone inwestycje zaproszeni zostali przedstawiciele firm wynajmujących powierzchnie w budynku, kilkadziesiąt firm biorących udział w przebudowie obiektu, przedstawiciele urzędów państwowych, media, a także inni znamienici goście z kraju i z zagranicy. Spotkanie upłynęło w przyjaznej atmosferze. Było okazją z jednej strony do podziwiania przestronnego i nowoczesnego atrium w nowej odsłonie, a z drugiej do ciekawych rozmów biznesowych toczących się przy filiżance kawy serwowanej przez profesjonalnych baristów. Poczęstunek w postaci ciepłych i zimnych przekąsek przygotowany został przez zespół kucharzy i kelnerów restauracji „Spacja”, która jako jedna z 4 kantyn obsługuje na co dzień gości i najemców kompleksu biurowego przy ul. Wadowickiej.
Аkcja charytatywna na rzecz Hospicjum dla dzieci
W trakcie uroczystości zaproszeni goście mieli okazję obejrzeć projekcję filmu na temat adaptacji biurowca oraz zakresu inwestycji zrealizowanych w ciągu ostatnich dwóch lat w obiekcie. Po zakończonym seansie rozpoczęła się licytacja dzieł sztuki, przekazanych przez artystów z Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi na rzecz Stowarzyszenia Łódzkie Hospicjum dla Dzieci. W początkowej fazie goście dość nieśmiało włączali się do licytacji, jednak w miarę upływu czasu, gdy poczuli ducha rywalizacji, rozpoczęła się prawdziwa walka o dzieła, a emocje sięgnęły zenitu, zapewniając doskonałą zabawę wszystkim uczestnikom spotkania. Spośród 40 dzieł sztuki aż 39 znalazło swoich nowych właścicieli, a łączny dochód z przeprowadzonej akcji przekroczył wartość 30000 zł. Przedstawiciele hospicjum nie kryli wzruszenia i zaskoczenia, gdyż nie spodziewali się takiego zaangażowania, emocji i otwartości serc darczyńców.
Podsumowanie
Uroczystość, jak i sam proces rewitalizacji biurowca, zakończyły się wielkim sukcesem. Śmiało można powiedzieć, że Kraków zyskał nowe fantastyczne miejsce, gdzie połączenie wyjątkowego designu i unikatowych materiałów wykończeniowych, a także wysokiej jakości infrastruktury technicznej zapewnia nowoczesne i komfortowe środowisko dla prowadzeniu biznesu, jak i organizowania bankietów, czy eventów dla licznych uczestników.
Źródło: „Krakowski Rynek Nieruchomości”, nr 22/2016 | 2016-11-15
Komentarze (0)
Pokaż wszystkie komentarze (0)