Na decyzję o zakupie nieruchomości wpływają przede wszystkim cena i lokalizacja nieruchomości – tak wynika z sondy przeprowadzonej przez portal KRN.pl w ubiegłym tygodniu. A co z innymi cechami inwestycji?
Na decyzję o zakupie nieruchomości wpływają przede wszystkim cena i lokalizacja nieruchomości – tak wynika z sondy przeprowadzonej przez portal KRN.pl w ubiegłym tygodniu. A co z innymi cechami inwestycji? Postanowiliśmy zapytać internautów, czy nazwa inwestycji ma jakiekolwiek znaczenie przy wyborze lokum?Ponad połowa ankietowanych (58,9 proc.) jest zdania, że nazwa inwestycji nie jest na tyle istotna, by powodować zainteresowanie daną nieruchomością. Potencjalni klienci skupiają się przede wszystkim na tym, by inwestycja cechowała się konkurencyjną ceną, atrakcyjną lokalizacją oraz dogodnymi połączeniami komunikacyjnymi. Jeśli powyższe kryteria zostają spełnione, cecha taka jak nazwa, ma – według respondentów – marginalne znaczenie.
Aż 41,1 proc. użytkowników naszego portalu uważa, że nazwa inwestycji odgrywa rolę przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Z pewnością uwzględnili oni fakt, że nazwa – jako że trafia do podświadomości klienta – stanowi ważny element promocji inwestycji. Bardzo często oryginalna, budząca pozytywne skojarzenia nazwa przykuwa uwagę potencjalnych klientów i powoduje ich zainteresowanie danym projektem.
Sama nazwa, choćby była nie wiadomo jak atrakcyjna, nie wystarczy, by skłonić kogoś do zakupu mieszkania lub domu na konkretnym osiedlu. Jednak za jej pomocą można podkreślić zalety danej inwestycji, dzięki czemu prawdopodobieństwo zainteresowania tym, a nie innym obiektem wzrośnie. Poza tym to właśnie odpowiednio dobrana nazwa może przyczynić się do wychwycenia danej inwestycji z gąszczu nowo powstających projektów.
Czy ten artykuł był dla Ciebie interesujący?
Komentarze (0)
Pokaż wszystkie komentarze (0)