Kobiety są motorem napędzającym machinę realizacji marzeń o lepszym lokum. Nie kierują się przy tym emocjami, ale bazują na chłodnej kalkulacji.
Kobiety są motorem napędzającym machinę realizacji marzeń o lepszym lokum. Nie kierują się przy tym emocjami, ale bazują na chłodnej kalkulacji.
Panie szczegółowo rozpatrują wszystkie aspekty związane z mieszkaniem, włącznie z analizą techniki wykonania budynku i użytych materiałów. Stereotypowe postrzeganie kobiet, które wybierają samochód ze względu na kolor, ma się tu nijak do rzeczywistości. Panie okazują się być wytrawnymi graczami, inicjującymi i konsekwentnie realizującymi swoje plany. Rysują wizje przyszłego komfortu życia, co przyspiesza podjęcie wspólnej z partnerem decyzji o zakupie nowego mieszkania.
Ostateczna akceptacja mieszkania w biurze sprzedaży dewelopera jest domeną kobiet. - Często zdarza się, że panowie przychodzą do biura po projekty, a kolejna wizyta jest już wspólna. Dla pań ważna jest kwestia bezpieczeństwa, funkcjonalność, rozkład i usytuowanie mieszkania w budynku. Wykonanie mieszkania pokazowego pomogło nam w dużym stopniu. Ułatwiło odwiedzającym naszą inwestycję klientkom wyobrażenie sobie całej przestrzeni lokalu. A jest to szczególnie trudne w przypadku niewielkich, najbardziej poszukiwanych dziś mieszkań. W realizowanym teraz, drugim etapie osiedla Alpha już lokale o powierzchni 30 m kw. możemy zaaranżować jako dwupokojowe, a w mieszkaniach o metrażu 50 m kw. mogą być trzy pokoje. W zaplanowaniu rozkładu pomaga nasz specjalista. Na tym etapie mamy możliwość zaprojektowania mieszkania w dokładnie takiej formie, jakiej życzą sobie kupujący – twierdzi Teresa Witkowska, dyrektor sprzedaży w RED Real Estate Development.
Wystawionych na sprzedaż w Warszawie mieszkań, według wyliczeń firmy Reas, jest ponad 12 tys. Jest więc w czym wybierać. Lokali, których budowa zakończy się w ciągu bieżącego kwartału można znaleźć w stolicy zaledwie ponad 300, a to już znacznie zawęża wybór i tym bardziej trzeba się nad nim dobrze zastanowić.
Popularny stereotyp mówiący o tym, że kobiety na zakupach tracą głowę i nie zwracają uwagi na ceny obalają choćby wyniki badań zrobionych dwa lata temu przez GfK Polonia. Wynika z nich jasno, że panie kupując, zachowują się bardziej racjonalnie od mężczyzn. Dla niemal 80 proc. kobiet podstawowym kryterium wyboru jest niska cena. Kierujących się tą przesłanką mężczyzn jest tylko 69 proc. Poza tym zdecydowanie więcej pań (41 proc.) niż panów (31 proc.) zwraca uwagę na promocje i obniżki.
Źródło: PrestigePR | 2010-01-29
Czy ten artykuł był dla Ciebie interesujący?
Komentarze (0)
Pokaż wszystkie komentarze (0)