Wars-Sawa-Junior jest jednym z najlepiej zlokalizowanych centrów handlowo-biurowych
w stolicy.
ING Property Fund Central and Eastern Europe (ING PFCEE) zostanie jedynym właścicielem warszawskiego centrum Wars-Sawa-Junior. Kosztem 76 milionów euro spółka ING PFCEE w pełni zarządzana przez ING Real Estate Investment Management (ING REIM), nabyła pozostałe 50 proc. udziałów w Wars-Sawa-Junior od byłego partnera spółki joint venture - Centrum Development and Investment S.A., nieruchomościowej części Eastbridge Group.
Wars-Sawa-Junior jest jednym z najlepiej zlokalizowanych centrów handlowo-biurowych w stolicy. W gronie najemców centrum znajdują się m. in.: Marks & Spencer, ze swoim największym salonem w Polsce, H&M, C&A, TK Maxx, Reserved, Zara, Empik, Carrefour, Sephora, Esprit, Camaieu, Cropp Town i House. Obiekt oferuje około 29 000 m² powierzchni handlowej i około 7 000 m² powierzchni biurowej.
W 2007 roku spółka ING PFCEE nabyła 50 proc. udziałów w Wars-Sawa-Junior od Eastbridge Group. W wyniku obecnej transakcji nabycia pozostałej części udziałów w centrum, ING PFCEE nabyła także pozostałe 50 proc. zobowiązań wynikających z zaciągniętego kredytu inwestycyjnego udzielonego Prime Warsaw Properties Sp. z o.o. przez EUROHYPO AG.
Martin Sabelko, Managing Director of ING REIM CEE: Postrzegamy Polskę jako rosnący, rozwijający się i jeden z kluczowych rynków. Po okresie rewitalizacji i rozbudów niektórych naszych nieruchomości komercyjnych, ta transakcja w sposób widoczny wskazuje na nasz powrót na rynek inwestycyjny w roli aktywnego gracza. Cieszymy się, że ma to miejsce w odniesieniu do nieruchomości o tak doskonałej lokalizacji, jak tętniące życiem centrum stolicy Polski.
Krzysztof Bocianowski, Head of Asset Management of ING REIM Poland: Jako właściciel Wars-Sawa-Junior planujemy kontynuację pozytywnego dialogu ze wszystkimi najemcami centrum w celu maksymalizacji naszych wzajemnych korzyści. W następstwie zakończonej
w zeszłym roku renowacji Wars-Sawa-Junior będziemy starali się, aby zakupy w centrum były jeszcze bardziej przyjemne. Planujemy również działania reklamowe, które zachęcą warszawiaków i osoby odwiedzające stolicę do wizyty w centrum oraz będą je pozycjonowały jako ekskluzywne miejsce do robienia zakupów.
Czytaj więcej artykułów
Źródło: ING Real Estate Investment Management / Media Relations | 2011-04-05
Czy ten artykuł był dla Ciebie interesujący?
powrót do listy artykułów
Komentarze (0)
Pokaż wszystkie komentarze (0)